miércoles, 29 de noviembre de 2017

PILASTRES ESMAZCARAES





Y nun puedo contener el llatíu que me ruxe adientro, 

nes tripes, 

más paecíu a rabia qu'a impotencia

y de xemes en cuando déxase cayer moyáu poles mios zanques solliviando los mios planos,

dexándome en paz.  


Igual qu'esta agua amao y deseyao ,

esti mugor templao qu'esnidia sigilosa

poles columnes y enredaderes 

que suxetaben la entrada de la mio casa. 


                               Que yera la to casa.




Columnes de izquierdes y arciaes distalmente 

y viceversa.


Enredaderes foranes que namá sollivien cuando vives la so ausencia.



Columnes vertebrales y viscerales.



Enriedos  venaos.



Columnes imprudentes, allocaes, irreflexives y enrevesoses.



Columna que colingaba esti cuerpu desconocíu qu'un  

día foi'l mio abrigu


y agora vivu equí, 



nel mio fríu...nel mio mugor perfeutu..





------------------------------



PILARES DESENMASCARADOS


Y no puedo contener el latido que me ruge adentro, 

en las tripas, 

más parecido a rabia que a impotencia

y de vez en cuando se deja caer mojado por mis muslos aliviando mis planos,

dejándome en paz.  


Igual que esta lluvia amada y deseada ,

esta humedad cálida que resbala sigilosa

por las columnas y enredaderas 

que sujetaban la entrada de mi casa. 


                              Que era tu casa.



Columnas de izquieras y resquebrajadas distalmente 
y viceversa.

Enredaderas foráneas que sólo alivian cuando vives su ausencia.

Columnas vertebrales y viscerales.

Enredos  perturbados.

Columnas imprudentes, alocadas, irreflexivas y enmarañadas.

Columna que  columpiaba este cuerpo desconocido
que un día fue mi abrigo

y ahora vivo aquí, 

en mi frío...en mi humedad perfecta...







2 comentarios:

  1. E.A. Púseme a date les gracies pol comentariu que dexaste y comu lo toi faciendo dende'l móvil nun sé qué coño fize que borré'l tuyu y el míu :-D
    Dicíate que pa mín ye un orguyu saber que pases per equí a lleer daqué de xemes en cuandu :-) milenta gracies collaciu!! Un besu.

    ResponderEliminar
  2. Siempre será un placer Eva.

    E.A.

    ResponderEliminar