miércoles, 26 de octubre de 2016

SOLOMBRA


Güei 
ye'l día en que vengo cuntate daqué.
Güei 
ye'l día en que s'acabó'l blancu y negru, 
güei
torneme color.

Alcuérdome de ser aire
tresparente, 
quietu, 
ranciu 
y silenciosu.
(pa nun fadiar)

Quería pintame de blancu, por que me vieres,
quiciabes pa dexar buelga al andar.
Quiciabes pa tiñir manes 
cuando les apertar.
O pa tiñir boques al besales.

Quimera.

Perdí voluntá.  
Y siguí siendo nada.

Nun me foi del tou mal.

Güei al alendar fondu, 
expiré
un arcu iris,
una nube,
orbayu, 
volvíme borrín
como esi que baxa faciéndo-y 
rises al monte y
non te dexa ver, 
pero te enfresca..


Fui rosada pela mañana, 
brisa na tarde, 
y na nueche 
                     corazón.. 
                     

Güei soi sol.
Güei tu yes solombra y
                              yá non te veo.
Volvístite tresparente y nada al empar.





--------------------------------------------


Hoy 
es el día en que vengo a contarte algo.
Hoy 
es el día en que se acabó el blanco y negro,
hoy me volví color.

Me acuerdo de ser aire,
transparente,
quieto,
rancio y silencioso.
(para no molestar)

Quería pintarme de blanco,
para que me vieras,
quizás para dejar huella al andar.
Quizás para teñir manos 
cuando las apretaba.
O para teñir bocas al besarlas.

Quimera.

Perdí  voluntad.
Y seguí siendo nada.

No me fue del todo mal.

Hoy al respirar profundo,
expiré un arco iris,
una tormenta,
una nube,
lluvia,
me volví niebla,
como esa que baja 
haciéndole risas a la montaña
y no te deja ver,
pero te refresca.

Fui rocío por la mañana, 
brisa en la tarde, 
y en la noche 
                     corazón.

Hoy soy sol.
Hoy tú eres sombra
                              y ya no te veo.
Te has vuelto transparente y nada a la vez.

2 comentarios:

  1. Son precioses en bable.
    (y si no van acompañaes de Nacho V. mucho más).
    E.A.

    ResponderEliminar
  2. Tenemos una llingua tan, pero tan guapa!!!!! gracies, un saludín :-)

    ResponderEliminar